Hej på er!

Här tänkte jag skriva om lite allt möjligt som rör ett av mina stora intressen, nämligen smink och skönhetsprodukter. Jag sminkar mig hellre än bra, är inte på något vis en expert, men jag tycker om att leka mig fram och testa nya färgkombinationer. Jag lägger relativt mycket tid av mitt liv på diverse youtubekanaler och bloggar inom just smink och skönhet, för att inte tala om alla webshoppar jag kikar igenom och tittar längtansfullt efter allt jag skulle vilja ha.
 
Vad kommer då jag att skriva om? Jag är ju en helt vanlig människa, jag har inte oändligt med smink, men kanske liiiite mer än gemene man. Jag kommer att skriva inlägg med lite olika teman där jag visar produkter i min samling, sådant jag suktar efter eller kanske något jag provat. Lite tankar kring hur jag förhåller mig till olika produkter eller trender. Gott och blandat helt enkelt.
1 Blogg.se:

skriven

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera här: